فروش اینترنتی کاشی و سرامیک

رتبه صنعت کاشی و سرامیک

صنعت کاشی و سرامیک ایران در سال ۲۰۱۹ در بین بزرگترین تولیدکنندگان جهانی رتبه هفتم را کسب کرده است.

اگرچه پیش بینی ها صنعت کاشی و سرامیک  برای سال ۲۰۲۱ بسیار دشوار است اما هیچ شکی در این نیست که این صنعت با داشتن ۱۴۷ کارخانه همچنان جزء کشورهای تولیدکننگان برتر محسوب می­شود. اما سوالی که پیش می آید این است که مصرف کننده ایرانی تا چه اندازه با این بازار جذاب و پویا آشنایی دارد؟ چقدر از کم و کیف برندهای ایرانی با خبر است؟ و چقدر به این هنر اصیل و پربار اهمیت می دهد؟

صنعت کاشی و سرامیک ایران
Directindustry

فرهنگ خرید اینترنتی و اشتیاق کاربران و مشتریان به دستیابی به دریایی از اطلاعات برای هر محصول، روش های بازاریابی و فروش کالا و خدمات را به کل عوض کرده است تا جایی که اگر امروز مغازه ای بدون سایت یا پیج اینستاگرامی ببینم، قطعا متعجب خواهیم شد. یکی از اشکالات عمده تولیدکنندگان و بازاریابان سنتی صنعت کاشی ایران نیز همین عدم حضور پر رنگ آن ها به بازار آنلاین می باشد.
البته دلیل واضح و مانع بزرگی هم سر راه وجود دارد: نسبت وزن به قیمت کاشی و سرامیک می باشد؛ به طوری که گاهی به دلیل همین نسبت بالا، هزینه ارسال کاشی و سرامیک نسبت به خود محصول بالاتر می رود!
این مشکل توسط عده ای از جوانان خوش فکر ایرانی رفع شده و هم اکنون شاهد فروشگاه های آنلاینی هستیم که شبانه روز در زمینه آگاهی دادن به مشتریان، شفافیت در قیمت ها و راحتتر کردن کار فروشندگان خرد این صنعت تلاش می کنند.

فروشگاه کاشی و سرامیک میهن سرام

سایت فروش آنلاین کاشی و سرامیک میهن سرام، تنوع فوق العاده و بی نظیری را از انواع کاشی و سرامیک در اختیارتان قرار می دهد. انواع کاشی سرامیک در کاربری های مختلف مانند سرامیک کف، سرامیک حیاطی، آشپزخانه و غیره و یا در طرح های متنوع اعم از سرامیک طرح پارکت، طرح کاغذدیواری، طرح سنگ و …  تولید شده در برترین برندها و کارخانه های سراسر ایران را می توانید در میهن سرام  مشاهده و خرید نمایید.

کارخانه های زیادی در زمینه تولید کاشی و سرامیک کار می کنند که از جمله می توان به کاشی کیمیاسرام میبد،نازسرام،کاشی عمارت ، کاشی آبادیس ،کاشی صدراسرام و… اشاره نمود .