شماره تلفن کارخانه های کاشی و سرامیک میبد یزد

کارخانجات کاشی و سرامیک میبد و یزد یکی از باسابقه‌ترین و همچنین پرطرفدارترین کارخانه‌ها در حوزه طراحی و تولید انواع کاشی به شمار می‌روند.در این مطلب قصد داریم چند نمونه از شرکت‌های تولید کاشی و سرامیک  میبد و یزد را به شما معرفی کنیم.

مجتمع کاشی میبد

مجتمع کاشی میبد در سال ۱۳۶۲ در میبد – جایگاه هنر و تمدن – و در کنار شهر زیبا و تاریخی یزد با ظرفیت ۵/۱ میلیون متر مربع به بهره برداری رسید. تولید کاشی های دیوار تک پخت و کاشی های کف در طرح ها و اندازه های متفاوت و استفاده از بهترین مواد اولیه و فناوری پیشرفته سبب شد تا موقعیت های عدیده ای نصیب این گروه شود و در نتیجه طرح های توسعه این شرکت نیز یکی پس از دیگری اجرا گردد. اکنون مجتمع کاشی میبد با تولید سالیانه ۹ میلیون متر مربع کاشی کف و دیوار یکی از معروفترین و بزرگترین تولید کنندگان کاشی در ایران است که با داشتن پشتوانه ای از متخصصین تحصیل کرده و پرسنل کار آزموده راههای ترقی و تعالی را به سرعت طی می کند
 
 

کاشی کیمیا سرام میبد

شرکت کاشی کیمیا سرام میبد در سال 1381 در زمینی به مساحت 400 هزار مترمربع با عرصه زیربنایی بیش از 35هزار مترمربع در کیلومتر 14 جاده میبد یزد تاسیس و راه اندازی گردید.

این کارخانه به عنوان یکی از معتبرترین کارخانجات استان یزد با تکنولوژی روز اروپا و همت متخصصین داخلی با بیش از 400 نفر به طور مستقیم مشغول بکار و موجبات اشتغالزایی بیش از 2000 نفر بطور غیرمستقیم را فراهم نموده است.

کاشی کیمیا سرام میبد یزد

کارخانه کاشی سرام میبد، با برخورداری از 8 خط تولید و ظرفیت تولیدی سالانه هفت میلیون مترمربع سرامیک کف و دیوار به عنوان یک مجموعه نوآور با هدف ارتقاء قابلیت های صنعتی و خودکفایی کشور، توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی و با تکیه بر نوآوری متخصصان ایرانی و بین المللی در جهت ارائه انواع محصولات کاشی و سرامیک تاسیس و سعی دارد حضور مستمر و پررنگی در عرصه طراحی و ساختمان سازی در بازارهای داخل و خارج کشور داشته باشد. همچنین شرکت مفتخر به اخذ استانداردهای داخلی، ce اروپا و … گردیده است.

32372332
32372333
دفتر فروش کاشی و سرامیک کیمیا 
 

کاشی نارین 

شركت كاشي نارين ميبد ،  به عنوان يكي از توليد كنندگان كاشي ديواري تك پخت سريع (منوپروزا ) در ايران ، در سال 1371 در شهرك صنعتي جهان آباد ميبد،  تأسيس گرديد.

اين شركت در سال 1381  با 430 نفر سهامدار  و 150 نفر پرسنل در زميني به وسعت 80000 متر مربع  و تقريباً  15000 متر مربع زير بنا به ظرفيت اسمي حدود يك ميليون متر مربع در سال ، شروع به كار كرد و توليد آن تا كنون كاشي  دیوار منوپروزا بوده است .

در نيمه دوم سال 1382 پس از اجراي طرح توسعه اول ميزان توليد شركت كاشي نارين ميبد به حدود دو ميليون متر مربع در سال افزايش يافت . همچنين در سال 1384 اجراي طرح توسعه دوم شروع و در سال 1385 به بهره برداري رسيده كه  ميزان  توليد شركت به حدود سه ميليون متر مربع در سال رسيد . همچنين در سال 1394 اجراي طرح توسعه سوم شروع و در سال 1397 به بهره برداري رسيده كه  ميزان  توليد شركت به حدود پنج ميليون متر مربع در سال رسيد .

در حال حاضر شركت كاشي نارين ميبد ، با 7 خط تولید و  285 نفر پرسنل و ماشين آلات مدرن ، هدف اساسي خود را توليد بهتر و  جلب رضايت مشتريان ، كاركنان و سهامداران قرار داده و قصد دارد با خلق مزيت هاي رقابتي سهم خود را در بازارهاي فشرده  داخل و خارج از كشور حفظ و بلكه توسعه دهد .

هم اکنون به یاری پروردگار، این شرکت کاشی دیوار را در اندازه های  25×40، 50×25، 60×25 و 60×30 به بازار عرضه می نماید.

  • آدرس : یزد – میبد – شهرک صنعتی جهان آباد میبد – بلوار صنعت – صنعت ۱۱ – کاشی نارین میبد کدپستی 8965136515
  • تلفن : 32372161

کاشی صدرا سرام میبد

شرکت کاشی صدراسرام میبد در سال 1388 با همت جمعی از دانشگاهیان و علاقمندان به صنعت در زمینی به مساحت یکصد و پنجاه هزار متر مربع در شهر تاریخی میبد تأسیس و با مشارکت بانک صنعت و معدن در ابتدای سال 1390با زیر بنای حدود 30هزار متر مربع و سه خط تولید و با تولید سالیانه پنج میلیون متر مربع سرامیک کف به بهره برداری رسید.
از آنجا که تولید محصولات با کیفیت در دستور کار شرکت بود ، سعی شد با بکارگیری ماشین آلات و تکنو لوژی روز اروپا و توان مهندسین و خبرگان صنعت سرامیک این امر محقق گردد.

کاشی سرامیک برند مریم

کاشی مریم میبد در 5 کیلومتری شهرستان میبد در سال 1381 در زمینی به مساحت 21 هکتار فعالیت خود را با تعهد سرمایه گذاری مدیران و تخصص کارشناسان مجرب صنعت سرامیک آغاز کرده است.

محصولات این شرکت شامل انواع کاشی و سرامیک و پرسلان است. کاشی مریم با استفاده از تجربه و تخصص پرسنل در کنار پیشرفته ترین و جدیدترین ماشین آلات صنعت، سرامیک و کاشی‎های خود را مطابق سلایق هموطنان با طرح هایی برگرفته از فرهنگ و هنر غنی ایرانی و مطابق با نظر مشتریان خود در سراسر جهان در اندازه های 60*30 و 25*60 تولید می کند .

در حال حاضر این شرکت با استقرار سیستم یکپارچه (IMS) موفق به اخذ گواهینامه های معتبر ایزو شده است . شرکت کاشی مریم با آرزوی رضایت بیش از پیش مشتریان لحظه ای از تلاش و همت بی دریغ خود در رسیدن به این آرزو دست بر نخواهد داشت .

کاشی امین

شرکت تولیدی امین در سال ۱۳۸۸ در شهرک صنعتی میبد تاسیس شد. هدف اولیه شرکت امین تولید انواع کاشی و سرامیک پرسلان با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات و دستگاه‌های حوزه کاشی و سرامیک بوده است.

بهره‌گیری از مواد اولیه با کیفیت، دارا بودن آزمایشگاه‌های پیشرفته، به کارگیری طراحان مجرب از ویژگی‌های بارز این شرکت بوده که باعث قرارگیری این شرکت در لیست بهترین شرکت‌های تولید کاشی شده است. شرکت امین با دارا بودن دستگاه‌های طراحی و چاپ دیجیتال، امکان طراحی کاشی طبق سلیقه و دکوراسیون محل مورد نظر مشتری را فراهم کرده و این ویژگی به محبوبیت این شرکت افزوده است.

۰۳۵۳۲۳۷۴۱۰۰

 کاشی شیرکوه یزد

کاشی شیرکوه یزد یکی از تولید کنندگان  برجسته در عرصه تولید کاشی‌ و  سرامیک در ایران است.

 کاشی شیرکوه یزد به تولید انواع مختلف کاشی‌های سرامیکی از جمله کاشی‌های دیواری و کف می‌پردازد. این تنوع به مشتریان انتخاب‌های فراوانی را ارائه می‌دهد و امکان انتخاب کاشی‌های مناسب برای هر پروژه را فراهم می‌سازد.

کاشی‌های شیرکوه یزد با استفاده از تکنولوژی دیجیتال نیز تولید می‌شوند. این به معنای امکان انتقال طراحی‌های متنوع و جذاب به سطح کاشی است. به این تفاوت، شما می‌توانید کاشی‌های با طراحی‌های دلخواه خود را برای پروژه‌های خود انتخاب کنید.

 برای خرید کاشی‌های شیرکوه یزد با کیفیت اصلی و بهره‌وری بیشتر، توصیه می‌شود از نمایندگان رسمی و فروشگاه‌های معتبر این تولیدکننده استفاده کنید. این نمایندگان با ارائه محصولات اصلی و خدمات مشتریان عالی، اطمینان حاصل می‌کنند که مشتریان بهترین تجربه خرید را داشته باشند.

دفتر فروش محصولات کاشی شیرکوه یزد 

035-32329966
035-32329944
09130772028( مدیر فروش )
کاشی شیرکوه یزد

کاشی برج

کاشی برج در سال ۱۳۸۶ در شهر اردکان یزد تاسیس شد. این شرکت روزانه ۱۴۰۰۰ مترمربع انواع کاشی و سرامیک را در اندازه‌های مختلف تولید و به سراسر کشور ارسال می‌کند. شرکت برج توانسته با تولید انواع کاشی‌های دیجیتال و پرسلان و صادرات آن به سایر کشورها، شهرت زیادی کسب کند. از قوانین و مقررات حاکم در این شرکت صداقت، نوآوری، مشتری مداری، هم راستایی با قوانین جهانی و هم فکری برای تولید کاشی و سرامیک با کیفیت و عرضه آن به مشتریان است.

۳۲۲۵۸۰۶۱
کاشی و سرامیک پرند سرام

خرید کاشی و سرامیک با پرند سرام به راحتی و سرعت انجام می‌شود.پرند سرام با  افتخار خدمتگزار شما در انتخاب و خرید محصولات کاشی و سرامیک است. با مجموعه‌ای گسترده از طرح‌ها، رنگ‌ها و انواع مختلف،

ما مطمئنیم که می‌توانیم به تمامی نیازهای شما پاسخ دهیم.

اگر به دنبال کاشی و سرامیکی برای خانه‌تان یا هر پروژه‌ای دیگر هستید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. برای مشاهده محصولات ما و دریافت مشاوره بیشتر، لطفاً با ما تماس بگیرید یا به فروشگاه ما مراجعه کنید.

09130772024

09131580569

09130327595

لیست قیمت کاشی، سرامیک و پرسلان
لیست قیمت کاشی، سرامیک و پرسلان