کاشی و سرامیک ارزان از کجا بخرم

کاشی و سرامیک ارزان از کجا بخرم?

کاشی و سرامیک ارزان از کجا بخرم ؟

خرید کاشی و سرامیک ارزان می‌تواند به‌طور قابل‌توجهی هزینه‌های ساخت و ساز را کاهش دهد. برخی افراد فکر می‌کنند با خرید مستقیم از کارخانه‌های تولیدی می‌توانند کاشی و سرامیک را با قیمت پایین‌تری تهیه کنند؛ اما این راه همیشه هموار نیست.

کارخانه‌ها غالباً در خارج از شهر قرار دارند و خرید حضوری از آنها معمولاً ممکن نیست. بنابراین، افرادی که به دنبال خرید کاشی و سرامیک ارزان برای پروژه‌های ساختمانی هستند، به فروشگاه‌های معتبر روی می‌آورند. فروشگاه  میهن سرام  یکی از این فروشگاه‌هاست که انواع کاشی و سرامیک با کیفیت را با قیمت‌های بسیار مناسب به مشتریان ارائه می‌دهد.

لیست قیمت کاشی، سرامیک و پرسلان
لیست قیمت کاشی، سرامیک و پرسلان

آیا همه کاشی و سرامیک های ارزان بی کیفیت هستند؟

خیر، همه کاشی و سرامیک‌های ارزان بی‌کیفیت نیستند. کاشی و سرامیک‌ها انواع مختلفی دارند و ارزان بودن آن‌ها به معنای بی‌کیفیت بودنشان نیست. برخی از کاشی و سرامیک‌ها در سال‌های قبل تولید شده‌اند و درجه تولید آن‌ها ممکن است ۳ یا ۴ باشد. به همین دلیل، قیمت آن‌ها نسبت به تولیدات جدیدتر که درجه تولید بالاتری دارند، کمتر و مقرون به صرفه‌تر است.

درجه‌بندی کاشی و سرامیک در واقع نشان‌دهنده دوام و مرغوبیت آن‌ها است. کاشی‌هایی که دارای درجه تولید ۱ هستند از نظر جنس مواد مصرفی و مرغوبیت تفاوت چندانی با کاشی‌های درجه ۲، ۳ و ۴ ندارند؛ اما این کاشی‌ها از نظر ظاهری با سایر کاشی‌های دیگر تفاوت دارند.

به عنوان مثال، کاشی درجه ۱ هیچ گونه عیب و نقصی در رنگ و لعاب ندارد؛ اما ممکن است کاشی‌های درجه ۲ در قسمت لعابدار خودشان یک لکه کوچک لعاب‌نگرفتگی با اندازه بسیار کوچک در حد ۲ یا ۳ میلی‌متر داشته باشند. یا اینکه در کناره‌های سطح لعابدار این کاشی‌ها به اندازه ۰.۵ میلی‌متر خال وجود داشته باشد. چنین عواملی هستند که باعث نامگذاری کاشی به درجات ۱، ۲، ۳ و ۴ می‌شود.

تمامی این مشخصات روی بسته‌بندی کاشی‌ها درج شده تا خریداران بتوانند با توجه به این موارد خرید مطمئن و مقرون به صرفه‌ای داشته باشند.

میهن سرام: عرضه کننده کاشی و سرامیک مقرون به صرفه

شرکت میهن سرام عرضه کننده کاشی و سرامیک مقرون به صرفه در داخل کشور می‌باشد. این شرکت با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه پخش و فروش انواع مختلف کاشی و سرامیک فعالیت داشته است. همکاری با تولیدکنندگان و کارخانجات معتبر تولید کاشی و سرامیک سبب شده تا این مجموعه بدون واسطه انواع محصولات با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب در خدمت مشتریان قرار دهد.

مجموعه بازرگانی میهن سرام در راستای جلب رضایت مشتریان عزیز، انواع کاشی و سرامیک‌های با کیفیت را در اختیار شرکت‌های ساختمانی و فروشندگان مصالح ساختمانی قرار می‌دهد. برای خرید سرامیک کف ۶۰*۶۰ ارزان که جزو محصولات پرکاربرد میهن سرام است، می‌توانید با ما در ارتباط باشید. جهت ثبت سفارش و ارتباط با بخش فروش میهن سرام با شماره‌های درج شده در وب سایت میهن سرام تماس حاصل فرمایید.

قیمت سرامیک کف 80*80 یزد

قیمت سرامیک کف 80*80 یزد✔

سرامیک ابعاد 80 در 80   سرامیک ابعاد 80 در 80 جز سرامیک های محبوب جهت مصارف کف سالن ها استفاده می شود. سرامیک های

قیمت سرامیک کف 60 * 60 دیجی کالا

قیمت سرامیک کف ۶۰*۶۰ دیجی کالا

در میان گستره‌ی انواع سرامیک‌های موجود در بازار، سرامیک کف با ابعاد 60*60 به عنوان یکی از پرکاربردترین و استانداردترین مدل‌ها شناخته می‌شود. زمانی که

قیمت سرامیک کف 60 * 60 یزد از کارخانه

قیمت سرامیک کف 60*60 یزد?

قیمت سرامیک کف 60 در 60 لیزری خرید مستقیم از کارخانه یکی از مزایای سرامیک کف 60*60، قیمت مناسب آن است. در بازار، می‌توانید سرامیک‌های

شماره تلفن کارخانه های کاشی و سرامیک میبد یزد

کارخانه های کاشی و سرامیک میبد یزد

کارخانجات کاشی و سرامیک میبد و یزد یکی از باسابقه‌ترین و همچنین پرطرفدارترین کارخانه‌ها در حوزه طراحی و تولید انواع کاشی به شمار می‌روند.در این

خرید از بازرگانی کاشی و سرامیک میبد یزد