فروش اینترنتی کاشی و سرامیک

صنعت کاشی و سرامیک وارد بازار آنلاین می شود

رتبه صنعت کاشی و سرامیک

صنعت کاشی و سرامیک ایران در سال ۲۰۱۹ در بین بزرگترین تولیدکنندگان جهانی رتبه هفتم را کسب کرده است.

اگرچه پیش بینی ها صنعت کاشی و سرامیک  برای سال ۲۰۲۱ بسیار دشوار است اما هیچ شکی در این نیست که این صنعت با داشتن ۱۴۷ کارخانه همچنان جزء کشورهای تولیدکننگان برتر محسوب می­شود. اما سوالی که پیش می آید این است که مصرف کننده ایرانی تا چه اندازه با این بازار جذاب و پویا آشنایی دارد؟ چقدر از کم و کیف برندهای ایرانی با خبر است؟ و چقدر به این هنر اصیل و پربار اهمیت می دهد؟

صنعت کاشی و سرامیک ایران
Directindustry

فرهنگ خرید اینترنتی و اشتیاق کاربران و مشتریان به دستیابی به دریایی از اطلاعات برای هر محصول، روش های بازاریابی و فروش کالا و خدمات را به کل عوض کرده است تا جایی که اگر امروز مغازه ای بدون سایت یا پیج اینستاگرامی ببینم، قطعا متعجب خواهیم شد. یکی از اشکالات عمده تولیدکنندگان و بازاریابان سنتی صنعت کاشی ایران نیز همین عدم حضور پر رنگ آن ها به بازار آنلاین می باشد.
البته دلیل واضح و مانع بزرگی هم سر راه وجود دارد: نسبت وزن به قیمت کاشی و سرامیک می باشد؛ به طوری که گاهی به دلیل همین نسبت بالا، هزینه ارسال کاشی و سرامیک نسبت به خود محصول بالاتر می رود!
این مشکل توسط عده ای از جوانان خوش فکر ایرانی رفع شده و هم اکنون شاهد فروشگاه های آنلاینی هستیم که شبانه روز در زمینه آگاهی دادن به مشتریان، شفافیت در قیمت ها و راحتتر کردن کار فروشندگان خرد این صنعت تلاش می کنند.

فروشگاه کاشی و سرامیک میهن سرام

سایت فروش آنلاین کاشی و سرامیک میهن سرام، تنوع فوق العاده و بی نظیری را از انواع کاشی و سرامیک در اختیارتان قرار می دهد. انواع کاشی سرامیک در کاربری های مختلف مانند سرامیک کف، سرامیک حیاطی، آشپزخانه و غیره و یا در طرح های متنوع اعم از سرامیک طرح پارکت، طرح کاغذدیواری، طرح سنگ و …  تولید شده در برترین برندها و کارخانه های سراسر ایران را می توانید در میهن سرام  مشاهده و خرید نمایید.

کارخانه های زیادی در زمینه تولید کاشی و سرامیک کار می کنند که از جمله می توان به کاشی کیمیاسرام میبد،نازسرام،کاشی عمارت ، کاشی آبادیس ،کاشی صدراسرام و… اشاره نمود .

قیمت سرامیک کف 60 * 60 دیجی کالا

قیمت سرامیک کف ۶۰*۶۰ دیجی کالا

در میان گستره‌ی انواع سرامیک‌های موجود در بازار، سرامیک کف با ابعاد 60*60 به عنوان یکی از پرکاربردترین و استانداردترین مدل‌ها شناخته می‌شود. زمانی که

راهنمای خرید کاشی حمام

راهنمای خرید کاشی حمام

کاشی حمام یکی از اجزای اصلی و مهم در دکوراسیون و طراحی داخلی حمام است. این کاشی‌ها به دلیل مقاومت در برابر رطوبت و آب، به

قیمت و خرید سرامیک طرح پارکت

سرامیک طرح پارکت

فضای خود را با کاشی های طرح پارکت متحول کنید وقتی صحبت از کفپوش می شود، جذابیت زیبایی شناختی چوب غیرقابل انکار است، اما حفظ

کاشی و سرامیک طرح چوب

سرامیک طرح چوب

مزایای استفاده از سرامیک طرح چوب در دکوراسیون داخلی معرفی سرامیک طرح چوب سرامیک طرح چوب یکی از انتخاب‌های مدرن و زیبا برای دکوراسیون داخلی

خرید سرامیک کف ارزان قیمت از کارخانه یزد میبد